Agroturystyka Szczęśliwa Siódemka

Kategoria: agroturystyka
Gmina: Lubawka [obiekty]
Dodany przez: Agroturystyka Szczęśliwa Siódemka

AGROTURYSTYKA Z DUSZĄ, GOSPODARZE Z FANTAZJĄ! Zapraszamy w nasze progi, z dala od zgiełku wielkich miast, gdzie zielone zakątki polskich i czeskich Sudetów odkryją przed Tobą swe tajemnice. Nasz dom leży w Jarkowicach u podnóża Karkonoszy, w pobliżu Lubawki, Karpacza i Kowar. Stąd piechotą dojdziesz do Czech lub na Śnieżkę. Otoczony jest lasami pełnych grzybów, jagód i strumieni z pstrągami. Nocleg i wypoczynek w takim miejscu to niezapomniane przeżycie i oderwanie od codziennego miejskiego zgiełku. W naszej agroturystyce funkcję budzika pełni słońce i kogut, kuchnia podaje pachnące domem jedzenie, a gospodarze otwarci na Twoje potrzeby w każdej chwili służą Ci dobrą radą i pomocą. Sudety są bardzo atrakcyjnymi górami gdzie przepiękne widoki przeplatają się z zabytkami. Zawierucha dziejów nie oszczędzała granicznych gór, powiązanych ze Śląskiem. To tu wojowie pod wodzą Piasta przedzierali się aby zaskoczyć wroga. - Walonowie poszukiwali skarbów (z niezłym skutkiem). - Cystersi wdrażali nowe technologie. - Laboranci produkowali nalewki (szkoda że już wszystkie wypito). - Prusacy konfiskowali dobra klasztorne. - Niemcy budowali umocnienia wojenne (pod ziemią). Działo się o wiele, wiele więcej i nie sposób o wszystkim napisać. Na pewno warto zobaczyć, choćby po to aby sprawdzić czy słuszne jest powiedzenie że powiat kamiennogórski jest zielonym zakątkiem, gdzie ludzie są przyjaźnie nastawieni do turysty, a natura obecna na każdym kroku. Poznaliśmy się z Asią studiując AWF we Wrocławiu. Po studiach początkowo weszliśmy w handel na pamiętnych leżakach polowych, ale jednak nie było to to, co nas satysfakcjonowało. Następnie był dom i hurtownia artykułów gospodarstwa domowego, jednak po krótkim czasie okazało się, że to również nie było to co chcielibyśmy robić przez cale życie. Wypaliliśmy się- postanowiliśmy postawić wszystko na jedna kartę i założyć gniazdo bliżej natury, od zgiełku rozwijającego się miasta. Kupiliśmy dom w Jarkowicach, niedaleko takich miejscowości jak Karpacz, Lubawka czy Kowary i zaczęliśmy wszystko od nowa tam gdzie jest cisza, spokój, codziennie budzi nas śpiew ptaków... jest po prostu pięknie! W tym cudownym miejscu oferujemy komfortowe noclegi w znakomicie wyposażonych pokojach, ciepłą, rodzinną atmosferę oraz widok i klimat polskich gór. Przyjechaliśmy tu z dwójką naszych dzieci, siedmioletnim wtedy Bartoszem i roczną Olą. Z radością patrzyliśmy jak nasze dzieci dorastają, ale nie ma co się oszukiwać „czas płynie”, a dzieci rosną i w ten sposób, zostaliśmy szczęśliwymi dziadkami wnusi Julki, córeczki Bartosza i Ani, z którymi już wspólnie gospodarzymy w naszej agroturystyce. Oferujemy nocleg w nastrojowych i przytulnych oraz doskonale wyposażonych pokojach. Każdy z nich posiada osobną łazienkę z WC, TV oraz dostęp do Wi-Fi. Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby. Oferujemy dostęp do placu zabaw, boisk do piłki nożnej i siatkówki oraz możliwość kontaktu z naszymi zwierzętami – kurami i królikami. Oprócz noclegów umożliwiamy organizację imprez firmowych, imprez okolicznościowych, wesel czy konferencji. Oferujemy również wycieczki dla zorganizowanych grup do Pragi i Skalnego Miasta. Życzymy Naszym gościom wspaniałego i atrakcyjnego pobytu!